ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ –ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Τα προβλήματα στη θυγατρική
του Ομίλου ΕΛΤΑ, τις Ταχυμεταφορές, είναι πολλά και δυσεπίλυτα.
Οι Διοικήσεις των τελευταίων
ετών απέτυχαν να τα αμβλύνουν καθώς, η άνωθεν επιβεβλημένη αναξιοκρατία, η
περιθωριοποίηση του τακτικού προσωπικού και οι «προγραφές» άξιων συναδέλφων,
που μπορούσαν και ήθελαν να προσφέρουν, δεν εξασφάλιζε καμιά από τις προϋποθέσεις
που θα επέτρεπαν στην Εταιρεία να ανακάμψει.
Έπρεπε εδώ και χρόνια η
Εταιρεία να «σταθεί στα πόδια της», αξιοποιώντας τους...
ανθρώπους της, πρώτιστα
δε το τακτικό στελεχιακό της δυναμικό, αλλά αυτό δεν συνέβη ποτέ!
Το αντίθετο έγινε θα λέγαμε!
Πλειάδα ανθρώπων, χωρίς προγενέστερη Ταχυμεταφορική εμπειρία, προστέθηκαν
στους ήδη υπάρχοντες «συμβασιούχους επιτελείς» και ανέλαβαν «πόστα» και
μεγαλόσχημες θέσεις ευθύνης, στις απαιτήσεις των οποίων όμως, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν μπόρεσαν ούτε στοιχειωδώς να
ανταποκριθούν.
Ανθρώπων που και για την
απλούστερη διευθέτηση υπηρεσιακού θέματος ρωτούσαν περί του πρακτέου τους
υφισταμένους τους.
Έτσι παγιώθηκε καθεστώς αποικίας στην Εταιρεία, με τους γηγενείς να «τραβάνε το κάρο» και τους
έποικους να έχουν «το πάνω χέρι». Οι αστοχίες πολλές! Μέχρι και ο Γραμματέας
του Δ.Σ. της Εταιρείας δεν είναι υπάλληλός της!
Η δε προσμονή της απαλλαγής από τις δυσβάσταχτες για τον καθένα συνέπειες της
σκληρότητας του «άρχεσθαι υπό χερείονος», που εντάθηκε στον υπέρτατο βαθμό, επί
ημερών ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, πολύ μεγάλη.
Άλλαξε το πολιτικό σκηνικό,
άλλαξε η ανώτατη Διοίκηση της Εταιρείας, περιμέναμε όλοι να αλλάξουν οι
νοοτροπίες, οι συμπεριφορές και οι τακτικές.
Δυστυχώς διαψευστήκαμε και
μάλιστα οικτρά.
Χθες, 03/12/2019, οι αποφάσεις που πάρθηκαν στο Δ.Σ.
της Εταιρείας δείχνουν, ότι η Νέα Διοίκηση δεν έχει αντιληφθεί ούτε τις
γενεσιουργούς αιτίες των μεγάλων δεινών της Εταιρείας, ούτε και το μέγεθός
τους. Δεν ξέρει ούτε που βρίσκεται, ούτε τι πρέπει να κάνει, ούτε από τι
κινδυνεύει η Εταιρεία.
Δε εξηγείται άλλως πως, ούτε
η ανανέωση συμβάσεων οικτρά αποτυχημένων «στελεχών», ούτε η πρόσληψη και άλλων
σε θέσεις που ούτε μπορούν να ανταποκριθούν, ούτε και χρειάζονται.
Αλήθεια σε τι εξυπηρετεί, η
πρόσληψη, για δύο (2) χρόνια, «ειδικού συνεργάτη» στο προσωπικό;
Μπορεί κάποιος που δεν ξέρει
«ούτε που πέφτει» η Εταιρεία, να γνωρίζει τις ανάγκες της σε προσωπικό και τις
δεξιότητες του ήδη υφιστάμενου προσωπικού;
Μπορεί κάποιος να
ανταποκριθεί στη βασική του υποχρέωση που είναι η εφαρμογή του Γενικού
Κανονισμού Προσωπικού, όταν ο ίδιος δεν εμπίπτει στις διατάξεις του;
Η άποψή μας είναι ότι, όσο
ικανός και να είναι κάποιος «ξένος» για την Εταιρεία, δεν μπορεί, για μεγάλο
χρονικό διάστημα, να γνωρίζει τίποτε περισσότερο, από τις δικές του ανάγκες.
Δεν είναι ικανός κανένας από
τους εκατόν πενήντα (150) τακτικούς υπαλλήλους, που υπηρετούν σήμερα στην
Εταιρεία και έχουν μπει με ΑΣΕΠ, να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της θέσης του
Προϊσταμένου στο Προσωπικό;
Ποιες είναι οι σκοπιμότητες
που εξυπηρετούν τα μέλη του Δ.Σ. και υπερψήφισαν χωρίς να εκδηλώσουν καμιά
αντίδραση σε τέτοιες πρωτοφανείς αποφάσεις;
Την ίδια στιγμή, αναμενόμενα (Βlack Friday και
γιορτές) για όλους, πλην αυτών που έχουν την ευθύνη λειτουργίας της Εταιρείας,
λόγω του χαμηλού τιμολογίου που ζημιώνει τον Όμιλο και της ανισοκατανομής του
Προσωπικού εις βάρος των υπηρεσιών της παραγωγής, η διακίνηση των αντικειμένων
έχει «μπλοκάρει».
Αντικείμενα μεγάλων
«στρατηγικών πελατών» παραμένουν αδιακίνητα. Τα παράπονα πολλά και εύλογα. Ο
κίνδυνος συρρίκνωσης του πελατολογίου μεγάλος.
Οι επισφαλείς από τρίτους
απαιτήσεις, στην ουσία τα «αγύριστα» προς την Εταιρεία «βερεσέδια», είναι ήδη
αρκετά εκατομμύρια και υπεύθυνοι, για το πώς φτάσαμε εδώ, δεν υπάρχουν!
Επιπρόσθετα παραμένουν σε
εκκρεμότητα, ζητήματα διαπιστωμένων ακραίων ως προς την ποιότητά τους διαχειριστικών
παρεκκλίσεων , γνωστών ήδη από χρόνια. Η πλήρης διερεύνηση και ο εξ’ ολοκλήρου
καταλογισμός της ζημιάς που υπέστη η Εταιρεία στους υπαίτιους, έχει ανασταλεί,
άγνωστο γιατί και οι σχετικές διαδικασίες δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα.
Καλούμε τον Υπουργό, που έχει και την πολιτική ευθύνη, να
παρέμβει και να υποχρεώσει τη Διοίκηση της Εταιρείας να δρομολογήσει τα
αυτονόητα που είναι παλλαϊκή –στο χώρο των Ταχυμεταφορών-απαίτηση.
Έχει υποχρέωση να το κάνει,
αν δεν θέλει η φιλελεύθερη Παράταξη στην Ελλάδα, να έχει την κατάληξη άλλων
Παρατάξεων που στο παρελθόν ήταν κραταιές και τώρα ουσιαστικά δεν υπάρχουν.
Εμείς, ως ΔΑΚΕ,
από την πλευρά μας δεσμευόμαστε ότι, εκτός από τα συλλογικά συμβατικά δικαιώματα των συναδέλφων μας στη
Θυγατρική, που είναι πλέον κατοχυρωμένα μετά την πρόσφατη υπογραφή Κανονισμού
Προσωπικού και τριετούς ισχύος ΕΣΣΕ, θα προστατέψουμε και τα υπόλοιπα
επαγγελματικά τους δικαιώματα, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος στην
αξιοκρατία.
ΤΗΝ ΑΠΟΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΗΝ
ΞΕΧΑΣΟΥΝ!
Η Εταιρεία πρέπει να
αναδιοργανωθεί και να εξυγιανθεί, γιατί όπως δουλεύουν σήμερα οι Ταχυμεταφορές αντί
για προπομπός της ανάκαμψης του Ομίλου ΕΛΤΑ, στην οποία ανάκαμψη όλοι
προσβλέπουμε, θα καταντήσει ένα ακόμα θνησιγενές για το Δημόσιο Ταχυδρομείο
«βαρίδι».
ΓΙΑ ΤΗ ΔΑΚΕ-ΕΛΤΑ
Το Δ.Σ.
Για να εκτυπώσετε το Δελτίο Τύπου - Καταγγελία πατήστε εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.