Εδώ και μια πενταετία, ο ΕΛΤΑ έχει πάρει την κατιούσα και
παραπαίει…
Εμείς ως Παράταξη, επανειλημμένα και από την αρχή κρούαμε
τον κώδωνα του κινδύνου και εκφράζαμε ανοικτά την αγωνία μας για τα
αποτελέσματα των λανθασμένων πολιτικών που εφαρμόζονταν στο Ταχυδρομείο.
Ιδιαίτερα δε, μετά την πολιτική αλλαγή το 2015, τα λάθη
και οι παραλείψεις γίνανε «εγκλήματα» και η κατάσταση στον Οργανισμό από
δύσκολη έγινε τραγική!
Είναι ξεκάθαρο ότι...
υπάρχουν ευθύνες για την κατάσταση.
Είναι δεδομένο ότι, οι πολιτικοσυνδικαλιστικές
διαβεβαιώσεις ότι δεν υπάρχει λόγος να ανησυχούμε ήταν εκτός πραγματικότητας.
Η δήλωση του
Υπουργού μας : «Θέμα εθνικής σημασίας η στήριξη των ΕΛΤΑ, διότι
ο Οργανισμός αποτελεί περιουσία του λαού», αποδείχτηκε
στην πράξη ότι ήταν «κούφια λόγια»,
χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο.
Διότι κανονικά αν υπήρχε ενδιαφέρον για το παρόν και το μέλλον του
Ταχυδρομείου θα έπρεπε να έχουν
αξιολογήσει διαφορετικά την κατάσταση και να έχουν προβεί σε ενέργειες για την
εξομάλυνσή της:
·
Κανονικά θα έπρεπε να έχουν καταλάβει
ότι, με μειώσεις μισθών και άλλα
αντεργατικά μέτρα, δεν μπορεί να ισοσκελιστεί η συνεχόμενη απώλεια μεγάλων
πελατών και εσόδων. Αν δεν αναδιοργανωθεί ο ΕΛΤΑ πολύ σύντομα, ακόμα και με μηδενικούς μισθούς θα είναι
ελλειμματικός.
·
Κανονικά θα έπρεπε, όπως συμβαίνει και με όλες τις
επιχειρήσεις παντού, το επιχειρηματικό ρίσκο να αφορά τους Μετόχους. Δεν
καταλαβαίνει το Κράτος που είναι ο Μέτοχος του 90% ότι, χωρίς τη συνεισφορά
του, δεν είναι δυνατόν να αναστραφεί η πορεία του Οργανισμού;
·
Κανονικά θα έπρεπε, έγκαιρα και χωρίς υστεροβουλίες και
ιδεοληψίες η Κυβέρνηση να αποφασίσει για το ποιόν ΕΛΤΑ θέλει! Παίρνοντας
αποφάσεις μακράς πνοής που θα διασφαλίζουν το παρόν και το μέλλον του
Ταχυδρομείου.
·
Κανονικά θα έπρεπε, να υπάρξει νομοθετικού χαρακτήρα
εξασφάλιση ότι, όλοι οι εργαζόμενοι στον ΕΛΤΑ, δεν κινδυνεύουν να μείνουν
χωρίς δουλειά.
·
Κανονικά θα έπρεπε, να έχουμε πλέον όλοι αντιληφθεί ότι, το
μοντέλο Διοίκησης που υπάρχει έχει παταγωδώς αποτύχει και ότι χωρίς την
παρουσία κάποιου αξιόλογου στρατηγικού συμμάχου, οι αποτυχίες θα συνεχιστούν
και θα οδηγήσουν την Εταιρεία στα «τάρταρα»…
Όλα αυτά βέβαια θα ίσχυαν κανονικά!
Αν υπήρχε πολιτική βούληση για βιωσιμότητα και ανάπτυξη
του Ταχυδρομείου…
Αν …
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.