Για
5η συνεχόμενη χρονιά, σύμφωνα με τις μετρήσεις που πραγματοποίησε η
Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων για το 2014, τα ΕΛΤΑ
κάλυψαν τους στόχους ποιότητας, μέτρησης χρόνου, διακίνησης της
αλληλογραφίας Εσωτερικού Α’ Προτεραιότητας.
Η
σχετική ανακοίνωση των αποτελεσμάτων έγινε από την ΕΕΤΤ, που...
κάθε χρόνο
διενεργεί αντικειμενικό έλεγχο της ποιότητας της «Καθολικής Υπηρεσίας»
από ανεξάρτητο φορέα, σύμφωνα με τα πρότυπα που έχει καθορίσει η
Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
«Η
προσήλωση των ΕΛΤΑ στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών είχε ως αποτέλεσμα
την πλήρη επίτευξη των στόχων του χρόνου διακίνησης της Αλληλογραφίας
Εσωτερικού Α’ Προτεραιότητας, όπως έχουν τεθεί από Υπουργική Απόφαση»,
σύμφωνα με ανακοίνωση των ΕΛΤΑ.
Ειδικότερα, τα ποσοστά επίδοσης της αλληλογραφίας Α΄ προτεραιότητας εσωτερικού, εντός μιας εργάσιμης ημέρας (Η+1), μετρήθηκαν στο 87,3%, ξεπερνώντας το προβλεπόμενο 87%.
Τα ποσοστά επίδοσης της αλληλογραφίας Α΄ προτεραιότητας εσωτερικού εντός τριών εργάσιμων ημερών (Η+3), από την εργάσιμη ημέρα κατάθεσης, μετρήθηκαν στο 99,6%, ξεπερνώντας το προβλεπόμενο 98,0%.
«Η
επιτυχία των Ελληνικών Ταχυδρομείων οφείλεται στη νέα επιχειρησιακή
στρατηγική, στον ανασχεδιασμό του δικτύου και των υπηρεσιών και στην
αποτελεσματικότητα του ανθρώπινου δυναμικού τους, με γνώμονα μία και
μόνο φιλοσοφία: σύγχρονο ταχυδρομείο, ευέλικτες υπηρεσίες με τον πελάτη
στο επίκεντρο», υπογραμμίζουν τα ΕΛΤΑ.
Αναλυτικά, τα αποτελέσματα στο επισυναπτόμενο αρχείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.