Τα κοινωνικά δίκτυα (LinkedIn, Facebook) και το
διαδίκτυο έχουν αρχίσει να αξιοποιούνται στη διαδικασία αναζήτησης
θέσεων εργασίας και επιλογής εργαζομένων, σύμφωνα με έρευνα της Adecco
που έγινε μεταξύ 17.000 υποψηφίων αναζητούντων εργασία και πάνω από
1.500 εργοδοτών στην ....
Ελλάδα και σε άλλες 23 χώρες.
Με βάση τις απαντήσεις που δόθηκαν, για την αναζήτηση και την πρόσληψη
εργαζομένων το 53% αξιοποίησε το 2013 το διαδίκτυο και τα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης και το ποσοστό αυτό έως το τέλος του 2014 θα φτάσει
στο 61%. Επτά στους δέκα εργοδότες δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν τα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης ως μέρος της διαδικασίας επιλογής ανθρώπινου
δυναμικού και πάνω από τους 6 στους δέκα υποψηφίους στην Ελλάδα
αναζητούν εργασία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Μάλιστα,
το 34% των υποψηφίων στην Ελλάδα δηλώνει πως τουλάχιστον μια φορά
κάποιος εργοδότης τους προσέγγισε μέσω ενός από τα κανάλια κοινωνικής
δικτύωσης και το 6% αυτών έλαβε μάλιστα και προσφορά εργασίας. Η μελέτη
επιβεβαιώνει ότι η φήμη των υποψηφίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
παίζει σημαντικό ρόλο και οι εργοδότες χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό τα
κοινωνικά δίκτυα για να την αξιολογήσουν. Για τον σκοπό αυτό, η χρήση
του LinkedIn σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και στην Ελλάδα παραμένει
κυρίαρχη (68% σε παγκόσμιο επίπεδο, 48% στην Ελλάδα), αλλά και το
Facebook είναι επίσης σημαντικό (52% σε παγκόσμιο επίπεδο, 25% στην
Ελλάδα) παρόλο που γενικά θεωρείται ως μια πιο προσωπική ιστοσελίδα
κοινωνικής δικτύωσης. Οι εργοδότες εξετάζουν στοιχεία που αφορούν στην
προσωπικότητα των υποψηφίων. Περίπου 1 στους 3 παραδέχεται ότι έχει
απορρίψει έναν πιθανό υποψήφιο ως συνέπεια του περιεχόμενου ή των
εικόνων που δημοσιεύτηκαν στο προφίλ του.
Πηγή:www.imerisia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.